Linn och Anna fick pris av kund för ”Årets bästa bemötande”

Linn Nerheden (tv) och Anna Rosén (till hö)

Linn Nerheden (tv) och Anna Rosén (till hö)

Vår kund Sweco i Göteborg har kring årsslutet 2016 delat ut priser i olika kategorier till sina medarbetare, men även till ett par duktiga Sodexomedarbetare. Linn och Anna som sköter receptionen i deras kontorshus fick utmärkelsen ”Årets bästa bemötande”.

Priset delades ut av Swecos regionchefer på deras årliga galakväll kring med cirka 400 gäster.

Linn Nerheden och Anna Rosén fick utmärkelsen med följande motivering:

”Alltid med ett leende, alltid snabb service, det första viktiga mötet med våra kunder utförs på ett brilliant sätt.”

Johan Karlsson är platschef för Sodexos nationella Swecouppdrag och säger så här om priset.

”Anna och Linn kompletterar varandra jättebra och är två mycket bra föredömen för hur Sodexo arbetar med service och laganda.

Alla vi som arbetar med service vet att det inte alltid är så lätt att vara glad och trevlig under ett helt arbetspass, alla dagar i veckan, men Anna och Linn möter en alltid med ett glatt leende oavsett om man är kund, besökare eller kollega.

Att de får ta emot ett pris från vår kund visar inte bara att de gör ett bra jobb, dessutom visar det hur viktigt deras och Sodexos arbete är för kundens verksamhet.”

Linn och Anna är väldigt tacksamma för det fina priset.

”Det kändes extra kul att flera kom fram efteråt och sa att vi verkligen var värda detta pris.”

Kontraktet för Sweco inkluderar servicetjänster på kontoren i Stockholm, Göteborg och Malmö samt ett 20-tal lokalkontor runt om i landet. I Göteborg sköter Sodexo reception, café, lokalvård och vaktmästeritjänster i Swecos kontorshus på Skånegatan.

Speak Your Mind

*